Menu
Cosul tau

🚛 LIVRARE GRATUITĂ la comenzi de minim 200 Ron

FAQs

Taxe de livrare pentru comenzile din Magazinul Online?

În funcție de produsele comandate și de valoarea comenzii, comenzile tale pot include taxe de livrare.

Comenzile plasate pe site-ul https://modart.ro sunt livrate numai pe teritoriul României.

Livrarea este gratuită pentru comenzile care conțin produse cu valoare mai mare de 199 de lei, respectiv 18 ron pentru restul comenzilor cu valoare sub 200 ron.

Cât va dura livrarea?

Aceasta depinde foarte mult de produse, însă 90% din comenzi sunt procesate în aceeaşi zi şi expediate în interval de 1-3 zile lucratoare

Un indiciu important este indicarea disponibilităţii produselor pe paginile şi în listele acestora.

Toate detaliile comenzii le regasesti in contul tau la sectiunea Comenzi.

Primesc o factură si garantie pentru comanda mea?

Atat factura cat si certificatul de conformitate si garantie pentru produsele comandate vor fi trimise catre tine in colet cand vei primi produsele.

Voi primi același produs pe care îl văd în poză?

Toate fotografiile produselor prezentate au caracter informativ , pot diferi fata de produsul vandut . Pentru a va asigura ca ceea ce comandati va fi ceea ce primiti ne puteti contacta pentru mai multe informatii.

Cum pot returna un articol?

Vezi sectiunea Politica de Rambursare si Returnare

Care este perioada de garantie?

Toate produsele Modart sunt livrate cu grija si beneficiaza de certificat de conformitate si garantie comerciala pentru o perioada de 30 de zile de la data primiri comenzii. Bijuteriile care prezinta defecte de fabricatie, se vor inlocui gratuit, atata timp cat produsul respecta termenii si conditiile de garantie. Bijuteriile din argint si aur comercializate sunt verificate si certificate si poarta marcajul directiei ANPC – Metale si Pietre Pretioase care garanteaza calitatea metalului pretios utilizat. Produsele care prezinta defecte de fabricatie vor fi schimbate, numai daca nu au fost purtate, sunt noi si nu prezinta urme de uzura.

Garantia nu include produsele care prezinta defecte cauzate de lovituri, rupturi, agatari, neglijenta, purtare sau utilizare neadecvata, care nu au legatura cu defectele de material sau de manopera.

Conform legii 449/2003, art. II alin. 2, cumparatorul nu poate cere inlocuirea bijuteriei din motivul caderii pietrelor.

Toate solicitarile de inlocuire vor fi supuse inspectiei si expertizei de catre echipa noastra, inainte ca cererea sa fie procesata, prin solicitarea de informatii suplimentare prin metoda de comunicarea aleasa, pe e-mail sau whatsapp.

Bijuteria se va inlocui, in conditiile OG nr. 21/1992 revizuita, daca se confirma faptul ca un defect de material sau de manopera a reprezentat cauza unei asemenea deteriorari, mai degraba decat utilizarea necorespunzatoare a bijuteriei de catre cumparator.

Inlocuirea se va face in termen de 14 zile si nu garantam ca se va livra exact acelasi model. In cazul in care acelasi model nu mai este disponibil se va livra un model similar cu o valoare echivalenta.

Care sunt conditiile garantiei comerciale?

Garantia comerciala, legala, se acorda pe o perioada de 30 de zile de la data intrarii in posesia produselor cumparate si prin ea se atesta faptul ca produsul este din argint 925, marcat (pentru produsele care depasesc 2 g) si verificat de ANPC, conform legislatiei in vigoare.

Garantia comerciala nu acopera uzura produsului, indiferent de cat timp a trecut de la intrarea in posesia lui, rupturi, deformari, zgarieturi  sau orice alta forma de deteriorare accidentala, intrebuintare gresita, neglijenta, reparatii/modificari/ajustari neautorizate de terti sau chiar de cumparator, artificii facute produselor, uzura masiva, etc.

Pentru produsele placate cu aur galben, aur roz si rodiu placarea este standard, de 0.6 microni. Garantia comerciala nu se acorda placarii. Pastrarea placarii tine de modul de utilizare al bijuteriei si nu de veridicitatea materialului. Uzura masiva (24h/24h) va duce la curatarea placarii. Curatarea placarii nu face obiectul Garantiei comerciale acordate conform legislatiei in vigoare OUG nr.140/30.12.2021 si OUG nr.140/2021.

Nu se poate solicita rambursarea banilor sau inlocuirea produsului pentru produsele care nu mai corespund cu cele livrate in urma comenzilor efectuate, acestea fiind rupte, agatate, deteriorate, indoite, uzate, cu urme de folosire, oxidate, pierdute, manipulate neglijent, reparate, etc.

Garantia comerciala nu acopera uzura normala, oxidarea și/sau daunele provocate de pierdere, furt, utilizare improprie, accidente, manipulare neglijenta sau malițioasa in mod intenționat.

Garanția comerciala nu acopera daunele provocate de umezeala, pierderea placarii bijuteriei, curatarea bijuteriei achizitionate astfel incat aceasta sa duca la pierderea placarii.

Garantia comerciala nu se acorda pentru: decolorare, schimbarea culorii produsului datorita expunerii la substante chimice, machiaj, piscine, bai fierbinti, baie, produse cosmetice, detergenti, medii chimice si toxice, umezeala.

Garantia comerciala nu se acorda pentru zgarieturi, rupturi, indoiri, prinderi ale bijuteriilor, distrugeri in zona ghearelor care prind pietrele, din cauza neglijentei sau altor daune.

Conform legii 449/2003, art. 11 alin. 2, cumparatorul nu poate cere inlocuirea bijuteriei din motivul caderii pietrelor.

Garantia comerciala nu se acorda pentru produsele pierdute sau furate.

Care sunt recomandarile de folosire si intretinere a bijuteriilor?

Nu supuneți bijuteria la socuri mecanice, lovituri, zgarieturi sau alte activitati ce pot deforma sau rupe bijuteria. Deschideti cu delicatete cerceii, bratarile si colierele.

Evitați contactul cu apa, mediile cu umiditate, substanțe corozive sau cosmetice.

Evitați purtarea bijuteriilor in timpul somnului.

Purtati cu grija bijuteriile incrustate cu pietre sau perle, deoarece montura acestora nu rezista socurilor mecanice.

Pastrati bijuteriile in cutiile primite la achizitionarea produselor sau in alte cutii destinate bijuteriilor.

Nu purtati bijuteriile in timpul activitatilor casnice sau a acelora in care exista posibilitatea ca bijuteriile sa intre in contact cu substante chimice, detergenti, etc.

Nu purtati bijuteriile in timpul activitatilor fizice. Transpiratia abundenta sau pH-ul acid, care vin in contact cu bijuteriile, pot modifica culoarea acestora.

Pentru a mentine luciul bijuteriilor, se recomanda scoaterea acestora inainte de dusuri sau treburile casnice.

Evitati contactul bijuteriilor cu produsele pentru ingrijirea corpului, parfumuri, fixativ pentru par, sapunuri, lotiuni, etc.

Evitati contactul bijuteriilor cu substantele chimice. Acestea le pot schimba culoarea si deteriora/ matifia stratul de suprafata.

Dupa fiecare purtare, stergeti bijuteriile cu o carpa moale, speciala pentru curatarea acestora. Nu utilizati solventi sau substante chimice pentru curatare.

Metalul pretios isi poate pierde stralucirea in timp, iar culoarea se poate altera, daca intra frecvent in contact cu agenti precum parfumul, apa sarata, creme de piele, fixativ pentru par, clor, sulf sau alte substante chimice.

Pentru produsele placate cu aur galben, aur roz sau rodiu, se recomanda o mai mare atentie pentru pastrarea culorii timp indelungat. Nivelul de matuire aparut depinde de pielea purtatorului, de rutina de ingrijire a pielii si tine strict de fiecare utilizare in parte, astfel ca nu se recomanda folosirea bijuteriilor placate cu aur in contact direct cu apa pentru timp indelungat, aducerea produsului in contact cu medii distructive, praf, fum, solventi, adezivi, acizi, saruri etc. O uzura normala, naturala a produsului placat, inseamna palirea culorii in timp, sau palirea culorii pe alocuri, fara a aduce deficiente materialului de baza.

Produsele placate cu aur nu se comporta ca produsele realizate din aur pur.  Inelele placate cu aur se vor decolora mai repede decat lanturile placate cu aur sau cerceii placati cu aur.

Veți reaproviziona articolele indicate ca „stoc epuizat?”

Stocul produselor se actulizeaza automat în funcție de fiecare comandă.

Ce este lista de dorințe?

Wishlist sau lista de dorințe adună într-un loc produsele salvate și dorite de clienți în contul lor de utilizator, dar pe care nu intenționează să le achiziționeze imediat.

Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs deteriorat sau greșit?

În baza legislației UE, dacă produsele pe care le-ați cumpărat se dovedesc a fi defectuoase sau nu arată conform descrierii, comerciantul trebuie să le repare, să le înlocuiască, să le reducă prețul sau să vă dea banii înapoi.

Dacă ați cumpărat un produs sau un serviciu online ori fără a merge la magazin (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor), aveți, de asemenea, dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare.

Motivul pentru care o comandă a fost anulată

Stocul unui articol a fost epuizat în timpul finalizării comenzii. Ne pare foarte rău pentru aceste situații și îți recomandăm să plasezi o nouă comandă.

Datele de contact nu sunt corecte, sau Clientul nu poate fi contactat in vederea confirmarii comenzii.