Menu
Cosul tau

🚛 LIVRARE GRATUITĂ la comenzi de minim 200 Ron

Politica de rambursare și returnare

Clientul poate denunta unilateral contractul (achizita online) fara penalitati si fara a invoca un motiv anume in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, cf. ord. 130/2000 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, numai in scris, pe email la adresa contact@modart.ro si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 14 zile calendaristice.

Astfel, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, aveti dreptul de a returna produsele comandate de dvs., fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Pentru a fi acceptat returul, produsele trebuie sa fie returnate in aceeasi conditie ca la primire (fara deteriorari, zgarieturi sau urme de uzura), in ambalajul original, cu etichetele intacte, impreuna cu toate documentele care le-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

* In cazul in care produsele schimbate/returnate prezinta zgarieturi, urme vizibile de purtare/uzura ne rezervam dreptul de a refuza solicitarea si vom reexpedia produsele, pe cheltuiala clientului. 


Taxa de retur este suportata de client si reprezinta transportul pe care noi il platim firmei de curierat, nu avem alte taxe de procesare a retururilor. Se va folosi acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea, iar Modart  va rambursa in contul dvs. bancar contravaloarea comenzii in cel mult 14 zile lucratoare de la data primirii returului de la firma de curierat. ( contul bancar este furnizat in mailul de anuntare al returului sau pe whatsapp Apasa aici pentru whatsapp 0769095490

Consumatorul este responsabil sa le trimita la adresa vanzatorului care este indicata in documentele de achizitie si pe site, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data achizitiei.


  1. Retur rapid prin Easybox Sameday - pentru ca tu sa fii sigur de alegerea ta iti oferim varianta de retur rapid prin serviciul Easybox.

             Apasa aici si urmeaza pasii pentru retur rapid la easybox (la numar comanda puteti pune orice combinatie de numere daca nu mai stiti numarul comenzii, importante sunt numarul de telefon, adresa de email si numele dvs. pentru ca prmiti codul pentru deschidere casuta easybox)

         * taxa de retur este  13 Ron si reprezinta costul pe care noi il platim  pentru transportul de la easybox la sediul nostru

         ** se va opri din valoarea de rambursat in contul IBAN costul transportului de la primire (8 sau 13 ron easybox respectiv 13 sau 18 ron prin curier, inclusiv daca s-a beneficiat de livrare gratuita oferita de noi)  + taxa de retur de 13 Ron


       2. Contactati echipa Modart pe whatsapp Apasa aici pentru whatsapp 0769095490 si solicitati ridicare retur de la adresa prin intermediul Modart.

Se va face o solicitare de catre Modart pentru ridicare colet de la adresa dvs, iar plata transportului returului va fi oprita din suma de rambursat in contul IBAN. (contravaloarea comenzii platite - transportul initial 18 ron - transportul returului 18 ron)


       3.  Contactati SameDay, achitati transportul (transportul este achitat de noi numai in cazul in care produsul ajunge defect sau colegii nostri au gresit comanda si a fost anuntat acest lucru imediat dupa primirea comenzii) si trimiteti coletul la adresa pe care o veti primi ulterior in e-mail.


Rambursarea contravalorii comenzii returnate va fi facuta la primirea produselor ce au facut obiectul respectivei comenzi  sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate in conditiile anterior mentionate.

Suma rambursata nu include cheltuielile de transport.

Astfel, inainte de a returna produsele, va rugam sa ne comunicati returul in scris, pe adresa de e-mail contact@modart.ro sau pe whatsapp  Apasa aici pentru whatsapp 0769095490 , precizand urmatoarele:

– bijuteria/bijuteriile pe care le returnati (denumire, cod);

– solicitarea inlocuirii piesei cu o alta de aceeasi valoare sau a rambursarii sumei;

– optional, motivul returului. Feedback-ul dumneavoastra este foarte important, pentru a ne imbunatati constant serviciile.

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila Modart Concept – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie returnate in conditiile anterior mentionate, respectiv in aceeasi stare ca la primire (fara deteriorari, zgarieturi sau urme de uzura), in ambalajul original, cu etichetele intacte, impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.